Tüm Müşteri Yorumları

• Aysel Güleryüz - 17.08.2018
    Apart çok güzel ve şirindi.Yalnız akşamları tam çarşıda olduğumuz için barlardan baya ses geliyor.Ama biz çok sevdik .Heryere yürüme mesafesinde olması çok iyiydi.Denize yürüyerek in çık .Fiyatı da uygun .Araç kullanmaya hiç ihtiyaç yok .Ev sahibi de zaten chocolate bar diye bir gece kulübü var oranın sahibiymiş.Biz de hemen hemen her ordaydık.Kısacası çok keyif aldık.Villagezegeninde çalışan arkadaşlara çok teşekkür ederiz.Kalmak isteyenlere de bu apartı tavsiye ederiz.
  • Muhammet Mustafa Gümüşkaya - 29.11.2018
    Villa Kral da ekim ayında bir tatil yaptık .Havalar biraz serindi ama kalkanı çok sevdik.Villa güzel bir villa hoşumuza da gitti.Çalışan arkadaşlar sağolsunlar bizimle güzel ilgilendi.Herhangi bir sorun olmadı.Havuz iyiydi diyebilirim.Tatil yapmayı düşünen arkadaşlara öneririm.
  • Fatih Muhammet Ertürk - 05.11.2018
    Merhabalar, Tatil için sitenizde villalara bakarken Villa Meşe dikkatimi çekti. Eşime gösterdim ve çok beğendi rezervasyonumuzu yaptık. Tatilimi yapmak için Kalkana geldik ve evi şirket personeliz ve sabahları temizlik işleri için görevli Ömer bey gezdirerek teslim aldım. 1 gece kaldım ve ertesi gün sabahtan şirket personeliniz beni arayarak ev sahibi ile kaldığım Villa Meşe ye geldiler. Ev sahibi Rezervasyonda bir yanlışlık olduğunu ve kabul edersem beni ve eşimi beğenirsek başka bir evde ağırlamak istediklerini ilettiler. Bende yardımcı olmak için kabul ettim ve Villa Hira ya gittik. yollarının oldukça kötü olmasına rağmen Villa Hira da kalmayı kabul ettim ve güzel manzaralı bir tatil yaptım. Bunları yazmamdaki amaç şikayet içerikli asla değil. Başta Villa Gezegeninde benimle telefonda iletişim kuran ve özellikle temizlik işlerine bakan her sabah gelip sessizce çevreyi ve havuzu temizleyen Ömer abiye çok teşekkür ederim. Tavsiyem üzerine benden sonra 1 arkadaşım daha sizin aracılığınızla tatil yaptı Vİlla Meşe yanındaki yerde.
  • Recep Murat - 05.11.2018
    Tatilimizi planlamadan önce gerçekten çok ciddi tereddütlerimiz vardı. Hatta bununla ilgili sizlere bir sürü soru sormuş sizlerde bu sorulardan ürkmüş olmalısınız ki sonradan küçük çaplı sıkıntı da yaşamıştık...Gerçekten ben iyi niyetle merakımdan sormuştum...Neredeyse ben bu tutumdan dolayı vazgeçecektim ki eşimin ısrarı üzerine rezervasyonu yaptırdım. Ancak herşey beklediğimizden de iyi çıktı, herşey çok güzeldi hatta uzatmayı bile düşünmüştük ancak günler doluydu uzatamadık...Anormal bir durumla karşılaşmadık, belki tek olumsuzluk diyebileceğimiz şey pencerelerde perdelerin olmamasıydı o da olsaydı inanın hiçbir eksik yoktu bize göre...Çok memnun kaldık....Uygun imkân ve şartlarda yeniden burada tatil yapmayı düşünebiliriz....
  • Arif Nogay - 05.11.2018
    SiZden yana her şey gerçekten güzeldi gerek ev olarak gerek hizmet olarak herşeyden memnunduk tekrardan teşekürler.
  • Birsen Şen - 05.11.2018
    13 ve 18 ağustos tarihleri arasında villa infinity wild'deydik. 3 kızım, eşim ve ben inanılmaz eğlendik. Manzara başta olmak üzere havuz terası evinizi aratmayacak şekilde tüm herşeyi içinde bir ev düşünün. Ayrıca bize yardımcı olan villa gezegeni çalışanlarına çok çok teşekkür ediyoruz.
  • saliha sena başaran - 01.11.2018
    Ahmet Abi ve Münevver Abla dünyanın en tatlı ev sahipleriydi. Güler yüzle ve bahçelerinden topladıkları tazecik meyvelerle karşılandık. Ev çok güzel ve pırıl pırıl.. Bundan sonraki tatillerimin daimi adresi..
  • Julia Tyler - 02.10.2018
    Merhaba Please could you tell me if Villa Marvellous 1202 is available for 1 week 26.10.18-02.11.18 for 4 people.
  • Bülent ARSLAN - 28.09.2018
    Villa sahibi ali beye eşine misafir perverlikleri için çok teşekkür ederiz. Konakladığımız günler boyunca villada herhangi bir olumsuzluk yaşamadığınız için yazacak birşey bulamadık... Manzarası konumu otoparkı havuzu ve geniş alanı sayesinde çocuklarımız ve bizler eğlendik... Ücretide olanaklarına göre çok uygundu... Tekrar gitmek ve tatil yapmak mümkün olur...
  • Ebrar Sena - 22.09.2018
    Herşey çok güzeldi manzarası efsane bi villa ve yürüyerek bile sahile inebilirsin. İnşallah tekrar gidicez :)
  • Kemal Özdağ - 15.09.2018
    Balayı için geldiğimiz bu villadan gerçekten memnun ayrılıyoruz herşey istediğimiz gibi geçti özellikler kısmında ısıtmalı jakuzi görünüyordu eve geldiğimizde henüz hizmete girmediğini söylediler bu paraya jakuzili bir villa bulabilirsiniz tek hayal kırıklığım bu oldu. Eğer sadece havuz olsun derseniz bu mevlaya daha lüks yerler de var araştırıp gelmenizi tavsiye ederim.
  • Volkan Pazarlioglu - 10.09.2018
    Ailemle birlikte geldim. Resimdeki hersey villada mevcuttur. Mesafe kalkan merkeze 8 kmdir. Sicak su tesisati biraz gecikmeli olabiliyor günün ilk saatlerinde güneş enerjili sistem kullanılmış. Çamaşır makinesi var yazıyor ancak her villaya ait bir makina yok malesef ortak kullanımda olan bir makina var. Genel olarak villayi beğendim ve gelmek isteyenlere tavsiye ederim.
  • Erva kanberoglu - 21.06.2018
    Evde ihtiyacınızı karşılayacak herşey var...neredeyse sıfır sinek vs....marketlerden eve sipariş verebiliyosunuz....havuz misss...wi fi iyi...tesekkur ederiz
  • Erva kanberoglu - 18.06.2018
    Icini rahat gelebilirsiniz...nerdeyse sıfır sinek bocek vs...ev temiz düzenli...ihtiyacinizi karsiliycak herşey var..wifi güzel çekiyo, ihtiyacınızı karşılar...bakkaldan her istediğinizi siparis verebilirsiniz kapiya teslim :) eğer ellerinde yoksa bulup getiriyolar...hala burdayiz:))...
  • Beyza Uçar - 07.05.2018
    Arkadaş grubumuzla geldik ve inanılmaz eğlendik mükemmel bir tatil geçirdik seneye tekrar gelmeyi planlıyoruz villa gezegeni çalışanlarına çooook teşekkür edieriz :)
#Villagezegeni adı ile instagramda bizi takip edebilirsiniz